Art 1. Postanowienia ogólne.
Postanowienia ogólne dotyczące regulaminu.
§ 1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia gracza z odpowiedzialności.
§ 2. Gracz, który nie przestrzega regulaminu bez względu na nic zostaje ukarany.
§ 3. Na serwerze nie obowiązuje ustalony taryfikator kar, czas trwania kary zależny jest od Administracji.
§ 4. Kopiowanie regulaminu na inne serwery jest zabronione zgodnie z ustawą o prawach autorskich.
§ 5. Gracz, który nie zgadza się na warunki zawarte w regulaminie nie może grać na serwerze.
§ 6. Na serwerze obowiązuje kultura.

Art 2. Administracja.
Zasady dotyczące administracji na serwerze.
§ 1. Administracja nie odpowiada za dane kont na serwerze.
§ 2. Skradziony login / hasło do konta premium jest sprawą wyłącznie jego posiadacza.
§ 3. Administracja ma prawo przejrzeć wszystkie pliki, które mogą zawierać potencjalne cheaty [niedozwolone modyfikacje] bez zgody gracza.
§ 4. Administracja na prawo poprosić gracza w każdej chwili o udostępnienie zdjęć - dalej "ss'ów" bądź ekranu - oraz folderów o których mowa w § 3.
§ 5. Administracja ma prawo banować według własnego upodobania jeśli powód jest zawarty w regulaminie.
§ 6. Administracja nie oddaje, nie sprzedaje i nie rozdaje itemów.
§ 7. Decyzje administracji są ostateczne i nie podlegają dyskusji, chyba, że są niezgodne z regulaminem. Odnośnik do § 5.

Art 3. Gracze.
Zasady dotyczące graczy na serwerze.
§ 1. Zakazane jest używanie wspomagaczy (tzw. cheatów np. Huzuni, Nodus, Resilience itp.).
§ 2. Dozwolone modyfikacje to wyłącznie ReisMinimap oraz Optifine + Shadery.
§ 3. Zakazane jest modyfikowanie .minecraft.
§ 4. Zakazane jest używanie przezroczystych tekstur.
§ 5. Zakazane jest bugowanie.
§ 6. Zakazane jest włamywanie się na konta non-premium innych graczy.
§ 7. Gracz ma obowiązek wykonywania poleceń administracji, które najczęściej wydawane są na czacie globalnym.
§ 8. Niezastosowanie się do polecenia oraz brak współpracy z administracją = ban permanentny.
§ 9. Zakazane jest tworzenie multikont.
§ 10. Zakazane są obraźliwe i wulgarne nicki.
§ 11. Przeszkadzanie administracji = surowy tempban bez podania przyczyny.
§ 12. Próby wkopania administracji bądź "troll" - perm.
§ 13. Współpraca z cheaterem = temp.
§ 14. Zakazane jest kopanie na AFK'u.
§ 15. Zakazane jest nabijanie rankingu (wielokrotne zabijanie tej samej osoby).
§ 16. Wylogowanie się podczas sprawdzania = perm.
§ 17. Zakazane jest używanie macro, double-, triple-, quadra-, hexa-, pentaclików, programów typu AutoClick.

Art 4. Gildie.
Zasady obowiązujące każdą gildię.
§ 1. Założyciel odpowiada za każdego członka w gildii.
§ 2. Zrekrutowana osoba jest "pod opieką" założyciela.
§ 3. Ucieczka przed banem gildyjnym / usunięciem gildii = ban.
§ 4. Dochodzenie do gildii tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność.
§ 5. Tworzenie akwariów oraz oceanów na cuboidzie i wokół grozi usunięciem gildii lub banem.
§ 6. Cheater w gildii = tempban dla gildii.
§ 7. Jeżeli założyciel okaże się cheaterem = tempban + usunięcie gildii.
§ 8. Próby wkopania administracji bądź "troll" - perm dla całej gildii.
§ 9. Zakazane jest nabijanie rankingu na członkach swojej gildii.
§ 10. Zakazane jest robienie bazy z kowadel, enderchestow oraz enchantow.

Art 5. Czat.
Zasady obowiązujące na czacie.
§ 1. Obraza graczy / administracji / serwera / rodziny = tempmute / permmute.
§ 2. Spamowanie na chacie / helpopie = tempmute.
§ 3. Reklamowanie innych serwerów / stron internetowych / filmów grozi banem permamentnym.
§ 4. Prośby o itemy (tzw. donejty) = tempmute.
§ 5. Udostępnianie danych osobowych i prywatnych (nazwiska, numery telefonów, zdjęcia, Facebooki itd.) = bezwarunkowy perm oraz czarna lista.